Брендування машин

18 Жов 2019

Брендування машин або іншими словами реклама на транспорті, саме такий вид реклами вважається ефективним бюджетним методом заявити про свій бренд.
Існує декілька типів реклами на транспорті:

  • Реклама на громадському транспорті (унікальні рекламні зображення на трамваях, тролейбусах, автобусах, маршрутках);
  • Реклама на корпоративному транспорті (легкові авто, вантажівки, буси, фури, фургони, цистерни, вантажні холодильники);
  • Реклама на власному авто.

Рекламу на бортах громадського транспорту можна вважати «білборд на колесах». Яскраві макети привертають увагу споживачів, маршрутне таксі проїжджає за день сотні км і охоплює кілька районів міста. Про ваші товари й послуги дізнається все місто! Розміри обмежені лише розмірами самого транспортного засобу.

Розміщення реклами зовні або всередині транспортного засобу інформації, яка постійно перебуває в русі, по суті, сама їде до потенційного клієнта. На відміну від телевізійної та радіореклами, вона не викликає роздратування у потенційних клієнтів. Логотипи, торгові марки, емблеми, рекламні зображення, контактна інформація — все це можна змусити їздити дорогами міста та країни.

Реклама на задньому вітровому склі маршрутних таксі привертає увагу, насамперед, водіїв транспортних засобів. На світлофорі, у вузеньких вуличках, рухаючись позаду маршрутного таксі усі водії звертають увагу на Вашу рекламу. Таким чином, рекламна листівка постійно працює, привертаючи увагу до себе не тільки водіїв, але й пішоходів.

Згідно з дослідженням, реклама й міський транспорт — це ефективно: за результатами досліджень середня впізнаваність компаній становить 31% опитаних на вулицях міста; запам’ятовуваність компаній – 27%.

Враховуючи те, що реклама на транспортних засобах є одним з видів зовнішньої реклами, до такої реклами застосовуються всі загальні обмеження щодо реклами (статті 8 та 10 Закону про рекламу) та обмеження щодо рекламування певних груп товарів. Так, наприклад, розділ ІІІ Закону про рекламу встановлює обмеження щодо рекламування лікарських засобів, тютюнових виробів, алкогольних напоїв, зброї. Дотримання цих обмежень є обов’язковим і при розміщення реклами на транспортних засобах.

Важливим моментом є і те, що реклама на транспортному засобі не має перевищувати половину площі фарбованих зовнішніх поверхонь транспортних засобів, на яких вона нанесена. Реклама не повинна заважати візуальному сприйняттю кольору транспортного засобу, зазначеного в реєстраційних документах транспортного засобу.

Маркетинг – центр «ДАЛІ» вже понад десять років наше агентство надає повний спектр послуг з маркетингу, реклами та PR. Представлення інтересів Вашої фірми в рекламній сфері. Виведення бренду на ринок. У 2018 році маркетинг-центр “ДАЛІ” на основі експертного аналізу Всеукраїнського галузево-аналітичного центру увійшов до числа кращих підприємств у номінації “Рекламне агентство” і внесений до реєстру Надійних та інвестиційно привабливих підприємств України.

Якісний та ефективний результат – основа нашої роботи.

Деталі за номером (067) 350-96-54

Please follow and like us:

Поділитись