Рекламне агентство та рекламна студія – основні відмінності

22 Кві 2020

Ми часто стикаємося з термінами «рекламне агентство», «виробник реклами» або «рекламна студія» і трактуємо їх як рівнозначні та ті, що визначають один і той же тип послуг. У цій короткій статті ми хочемо звернути увагу на різницю між цими поняттями. Наприклад, рекламне агентство та рекламна студія – це не лише різні поняття, а й види діяльності.
Тож які між ними відмінності? Досить суттєві, починаючи від назви й, закінчуючи, безпосереднім розмахом діяльності.

Рекламні агентства — це компанії, які займаються створенням рекламних кампаній, поєднуючи кілька рекламних продуктів з широким спектром рекламних можливостей. Вони дбають про цілісний імідж рекламованого товару, компаній та послуг. Разом із клієнтом погоджують і визначають цільову групу, до якої адресована дана кампанія. Завдання рекламного агентства полягає у створенні загального, узгодженого з певними припущеннями, образу рекламованого товару, послуги, торгової марки тощо. Окрім координації багатьох діапазонів маркетингової діяльності, рекламне агентство також аналізує ефективність діяльності, вивчає та визначає цільові групи, до яких має дійти дана рекламна кампанія. Завдання рекламного агентства — розробити ефективну стратегію, засновану на багатьох доступних рекламних засобах масової інформації для досягнення передбачуваної мети, викладеної в планах рекламної кампанії.

Найважливіші сфери діяльності інтерактивних рекламних агентств:

  • Повна комплексна графічна та дизайнерська підтримка рекламних кампаній.
  • Координація, планування, моніторинг, звітування про результати кампанії.
  • Виробництво матеріалів, необхідних для використання в рекламній кампанії, яке здійснюється з використанням найрізноманітніших рекламних засобів масової інформації.

Повний контроль над результатами кампаній, що проводяться через безліч рекламних каналів:

  • телевізійна реклама
  • Інтернет-реклама
  • радіореклама
  • пресова реклама

Отже, рекламне агентство — це сукупність багатьох концепцій та видів діяльності

Рекламна студія — рекламна компанія

Група рекламних компаній, що займаються суто виробництвом конкретної та чітко визначеної рекламної продукції. Рекламні студії — це виробники реклами, які виконують замовлення з широкого спектру зовнішньої та внутрішньої реклами. Вони інколи організовують великі медіа-кампанії, але це не їх основна сфера діяльності. Рекламна студія приймає замовлення на виробництво конкретних товарів, пов’язаних з рекламними кампаніями, організованими рекламними агенціями — виробничими компаніями.

Сфера діяльності студії та рекламних компаній:

  • Виробництво реклами для прямого клієнта та послуга для суб’єктів господарювання, компаній – підприємств, рекламних агентств, потреби яких не потребують глобальних рекламних кампаній.
  • Рекламні проекти – студія комп’ютерної графіки

Рекламна студія зазвичай у своєму підпорядкуванні має комп’ютерну графічну студію, комп’ютерних графічних дизайнерів, які можуть легко створити логотип, дизайн візитної картки, бланки, рекламні листівки або розробити проекти для автомобіля, вітрини, рекламного щита чи банера. Однак типова рекламна студія не зможе підготувати професійний план для великої кампанії, включаючи ретельний та глибокий аналіз маркетингової діяльності та цільових груп.

Більш масштабні рекламні студії часто мають обладнання, необхідне для виготовлення елементів для проведення масштабних зовнішніх рекламних кампаній. Ця сфера включає елементи друку різних форматів. Послуги, пов’язані з виготовленням та складанням елементів рекламних кампаній, таких як рекламні банери великих розмірів, сітка, рекламні щити, елементи BTL, що використовуються для проведення рекламних кампаній. Рекламні студії зазвичай мають дуже різноманітну рекламну пропозицію, адресовану групі кінцевих клієнтів, тобто тих, хто задоволений рекламною продукцією, що рекламує конкретні та незалежні продукти.

Please follow and like us:

Поділитись