Рекламні стенди

11 Жов 2019

Рекламний стенд – якщо він виготовлений креативно та професійно він ефектно представить вашу продукцію серед багатьох аналогічних товарів. Головне – показати очевидну користь цього товару для споживача. У цьому вам допоможе оригінальне продумання його дизайну. Оформлення стенду повинно бути виконане так, щоб надати йому характерний для фірми й неповторний зовнішній вигляд.

Є такі види стендів:

  • стенд з бортиком (або без бортика);
  • стенд плоский;
  • стенд з комірками;
  • з об’ємними буквами;
  • з порізкою плівки.

Якщо ви обираєте виставковий стенд, він є відкритий з двох і більше боків (кутовий, півострів, острів), має беззаперечні переваги.  Атмосфера, створена біля стенду, як правило, відображає корпоративну культуру. Постійні клієнти й ті, хто бачать Вас вперше, ототожнюють Ваш стенд із Вашою компанією. Ідеальний стенд повинен гармонійно поєднувати естетичні та функціональні якості й підпорядковуватися єдиній виставковій концепції.

Дуже важливо, щоб розмір, колір, освітлення, написи та інші деталі відповідали концепції стенду і Вашому фірмовому стилю. Усі елементи мають бути гармонійно поєднані формою і кольором. Дизайн стенду повинен бути привабливим і запам’ятовуватися, щоб відвідувачі могли із легкістю його відшукати поміж інших.

Наразі у світовому виставковому дизайні домінує мінімалізм: стильні, концептуальні стенди, які не містять нічого зайвого. Останнім часом найпопулярнішим є відхід від прямолінійності – криві вигнуті лінії, закруглені краї, яскраве оригінальне колірне і світлове оформлення. Поряд з такими матеріалами як дерево, ДСП, гіпсокартон, в оформленні стендів усе частіше використовуються легкі алюмінієві й пластикові конструкції, кольорове оргскло, тканини, банерна сітка.

При оформленні стенду враховуйте, що відвідувачі можуть оглядати стенд в ІІІ етапи:

  • Здалеку увагу відвідувачів привертають візуальні орієнтири над стендом або в його верхній частині. Це можуть бути банери, підвісні конструкції, об’ємні конструкції, динамічні й світлові елементи.
  • По мірі наближення у поле зору відвідувача потрапляє оформлення фризової панелі й фасаду стенду.

За статистикою середня швидкість руху відвідувача по проходу становить один метр в секунду. Таким чином, у відвідувача є всього кілька секунд на те, щоб прийняти рішення заходити на Ваш стенд чи ні. За цей короткий час відвідувач повинен:
• помітити Ваш стенд;
• визначити переваги Ваших товарів і вигоду, яку він отримає;
• виділити назву і логотип Вашої компанії або назву бренду.

Увагу відвідувачів можна підсилити за допомогою демонстрації рекламних роликів і фільмів на плазмовій панелі або моніторі. При використанні на стенді аудіовізуальних засобів і мультимедійного обладнання, організуйте простір так, щоб відвідувачам було зручно ними користуватися і сприймати текстову, звукову і відеоінформацію.

У якості елемента залучення уваги можна використовувати спроектований на підлогу рухомий логотип Вашої компанії; для цього необхідний проектор. Пам’ятайте, що рухомі об’єкти звертають на себе увагу в 7 разів сильніше, ніж статичні.

Слова «новий» або «новинка» завжди інтригують і залучають відвідувачів. Бажано щоб вони були присутні на Вашому стенді. Використовуйте пряме звернення, яке називає рід занять або професію відвідувачів, що входять в Вашу цільову аудиторію. Примусьте Ваш стенд «заговорити».

Підписуйте зразки Вашої продукції, фотографії, схеми, графіки, діаграми тощо. Відвідувачів можуть зацікавити дивовижні історії або факти, пов’язані із виробництвом
Ваших товарів.Розміщайте поряд із матеріалами, призначеними для поширення, таблички з написом «Безкоштовно» або «Візьміть екземпляр».

Please follow and like us:

Поділитись