Якісна вивіска – до 60 потенційних клієнтів

28 Кві 2020

Візуальна ідентифікація компанії — один з основних елементів складного процесу формування іміджу бренду, а отже, і ключова маркетингова діяльність. Добре розроблені сучасні вивіски допомагають ідентифікувати компанію потенційним клієнтам серед безлічі інших.
Що таке рекламна вивіска?
Це один з основних засобів масової інформації для зовнішньої реклами та просування компанії: її назва, логотип. Характерною особливістю рекламної вивіски є те, що вона розміщена у безпосередній близькості до фірми, магазину, закладу харчування, майстерні чи компанії. Її часто монтують над входом або на стіні поруч із дверима.

Ви також можете розмістити вивіску на підставці біля компанії, але вона зазвичай кріпиться до стіни. Якщо в будівлі є кілька компаній або офісів, її часто можна побачити встановленою всередині приміщення — в коридорі або на дверях.

Завдання рекламних вивісок

Інформаційне завдання
Кожна рекламна вивіска дозволяє чітко розмежувати багато компаній. Таким чином люди отримують інформацію про місцезнаходження компанії, послуги тощо.

Естетичне завдання
Використання рекламної вивіски дозволяє створювати позитивний імідж, ідентифікувати компанію з конкретною потребою. Ось чому так важливо, щоб вивіска була продумана, і перш за все зроблена естетично. Тут важливий не лише матеріал, з якого вона виготовлена, але й ідея.

Завдання переконати
Звичайно, ця функція випливає безпосередньо з попередніх двох і якось доповнює її. Сигналізація присутності за допомогою естетичної вивіски — це не лише відрізнити компанію, магазин чи пункт обслуговування, а перш за все залучити нових клієнтів.

Переваги рекламних вивісок
Рекламні вивіски — це досить дешевий і, перш за все, надзвичайно простий спосіб чітко вказати місцезнаходження даної компанії. Вони ефективно інформують про її наявність, а також привертають увагу потенційного замовника. Водночас естетично виготовлені засоби зовнішньої реклами викликають позитивні емоції у споживачів і створюють імідж постачальника послуг або компанії.

Вивіски дозволяють конкурувати. Важливо, що матеріали, які використовуються для їх виготовлення, відрізняються високою міцністю та стійкістю до несприятливих погодних умов — вони не бояться морозу, інтенсивної сонячної радіації чи опадів. Тому вивіски прослужать у бездоганному стані довго.

Чи має ця форма реклами недоліки?
Варто пам’ятати, що треба час від часу протирати вивіску, особливо коли вона встановлена на вулиці. Пил не додає естетики, а брудна рекламна вивіска може відштовхувати потенційних клієнтів. Не слід забувати, що важко встановити вивіску на будівлях, що належать до історичних. Однак ці недоліки не повинні приховувати велику кількість переваг.

Please follow and like us:

Поділитись