Внутрішня розмітка

31 Сер 2020

Найголовніше — це те, що компанія приховує всередині …

Напевно, кожен зізнається, що важко врятуватися від типово людської хвороби судити за зовнішнім виглядом. Тому брендинг простору — облаштування інтер’єру будівлі, офісного приміщення або навіть зали очікування є таким важливим елементом у формуванні іміджу організації.

Маркетинг-центр «ДАЛІ» вже 10 років спеціалізується на створенні сучасних, функціональних та естетичних внутрішніх вивісок, які поєднують функціональність та унікальний дизайн, повністю заснований на візуальній ідентифікації бренду.

Внутрішні вивіски — що це?

Хороший дизайн вивісок відповідає загальному повідомленню про бренд. Це, серед іншого, означає, що вибір матеріалів, малюнків або кольорів, що використовуються, не є випадковим, а є складовою візуальної ідентичності бренду. Він визначає його характер, місію, цінності та цілі.

Створюючи дизайн вивісок, ми враховуємо характер простору, розмежовуємо елементи з точки зору їх довговічності, зручності використання та можливості модифікації.

Як подбати про ідеальні внутрішні офісні вивіски?

Якщо це можливо, навіть на етапі створення архітектурного або інтер’єрного дизайну, варто проконсультуватися з рекламним агентством, яке займеться внутрішньою розміткою простору. Це дозволить проекту ідеально адаптуватися до наступних елементів маркування, таких як: поглиблення касети, просторові тримачі для букв або місце для додаткових кабелів.

Тільки так ми зможемо створити гармонійний простір, який підкреслить професіоналізм бренду та створить позитивні враження у співробітників, клієнтів.

Матеріали, що використовуються для внутрішнього маркування

Вибираючи їх, слід керуватися насамперед кінцевим використанням кожного елемента. У разі постійних елементів варто вибирати матеріали з іншим опором, ніж опір часто модифікованих елементів, наприклад, з точки зору графіки, змісту або форми.

В офісних будівлях, де орендарі часто змінюються, загартоване скло ідеально підходить. Вибір матеріалів має велике значення, наприклад, такі дорогоцінні матеріали, як латунь або матова сталь, додадуть інтер’єру відчуття гідності. Однак ви також можете використовувати матовий алюміній, листовий метал, дибонд, оргскло і навіть ПВХ. Варто зазначити, що матеріали можна поєднувати між собою. Важливо робити це вміло.

Наші фахівці професійно проконсультують вас щодо вибору матеріалу. Професійні консультації гарантують вам економію часу та грошей у майбутньому.

Розташування внутрішніх елементів маркування та кольорів

Елементи внутрішньої вивіски повинні бути не тільки естетичними та ідеально відповідати простору. Перш за все, вони не можуть бомбардувати аудиторію своєю настирливістю, що ускладнює орієнтацію в просторі.

З іншого боку, грамотно облаштований простір буде інтригувати, привертати погляд та одночасно викликати позитивні емоції.

Правильний вибір кольорів додатково підкреслить характер простору: ми підберемо різні кольори для фінансової установи, а різні для креативного агентства.

Наші фахівці забезпечують узгодженість, естетичність розміщення елементів внутрішнього простору та підкреслення індивідуального, неповторного стилю даного бренду. Ми любимо використовувати оригінальні, нетрадиційні рішення, оживляти мертвий простір, наприклад, за допомогою цікавих фотошпалер або використання фольги для письма крейдою або маркерами.

Що найголовніше при виборі внутрішніх вивісок?

Гарантією успішного брендування простору є визначення місця та призначення кожної частини розмітки будівлі. «ДАЛІ», подбає про правильний підбір матеріалів та технологію виготовлення.

Ми цінуємо індивідуальний підхід до проекту. У часи об’єднання, повторення форм, що нового та різного викликає інтерес, тому ми завжди виконуємо кожен проект з максимальною обережністю.

Ми не боїмося викликів. Ми уникаємо клішованих рішень, але із задоволенням реалізуємо нетрадиційні проекти, такі як дерев’яні логотипи.

Вибравши нашу компанію для створення внутрішнього брендингу, ви будете впевнені, що всі елементи фірмового стилю та маркетингового змісту будуть помічені й запам’ятанні, що є запорукою успіху вашої компанії.

Please follow and like us:

Поділитись