Вивіска: що робить зовнішню рекламу ефективною?

05 Бер 2020

Зі швидким розвитком цифрових технологій і реклами, багато людей передбачали занепад традиційної зовнішньої реклами, як застарілої та неефективної.
Проте, ми спостерігаємо протилежне – зовнішня реклама стає неймовірно креативною і навіть бренди, які працюють в digital-сфері, не відкидають цей медіа-канал.

✔️Зовнішня реклама працює з важкодоступними споживачами
Люди, які рідко дивляться телевізор чи мають встановлений ad-blocker, тепер є більшістю. Зовнішня реклама стала одним зі способів достукатись саме до них, коли інші канали не працюють. Коли люди на вулиці чи в транспорті, вони бачать різні формати реклами, як неможливо “заблокувати”.

✔️Зовнішня реклама впливає на покупців на підсвідомому рівні
Згідно із дослідженням Arbitron, 84% людей звертають увагу на білборди – а це велика кількість. Але ще є надія на інші 16%. Виявляється, навіть якщо нам здається, що ми не помічаємо реклами, наш мозок таки помічає.

✔️Зовнішня реклама покращує впізнаваність бренду
Психологічні дослідження визначили, що люди реагують на знайомі речі краще, ніж на незнайомі – це називається ефект впізнаваності.
Такого самого ефекту можна досягти зовнішньою рекламою. Навіть якщо люди не купували у вас до цього, той факт, що вони побачили вашу рекламу, може стати вирішальним при виборі товару. Існує більша імовірність, що вони оберуть саме вас, а не ваших конкурентів, які не рекламуються.

✔️Зовнішня реклама викликає емоції
Ми впевнені в тому, що наші рішення покупки – результат ретельного зважування всіх за і проти. На противагу цій впевненості професор Harvard Business School стверджує, що 95% покупок зроблені спершу несвідомо і лише згодом підтверджені логікою. Найбільш сильними психологічними потребами є захист, приналежність до групи, біологічні потреби (спрага, голод), престиж і т.д. Звертатись до інтуїтивних і базових потреб – найкращий шлях до підсвідомості клієнтів і стимулювання покупок.Це ключова причина, чому зовнішня реклама все ще працює. Вона використовує переконливі образи, є в усіх куточках світу та все частіше і частіше розповідає історію, а не прямо продає. Отож, у логіки жодних шансів.

Please follow and like us:

Поділитись