+38 (067) 350 96 54

+38 068 510 61 55

Якого кольору має бути вивіска на магазині у Тернополі?

Часто, коли ми хочемо створити зовнішню рекламу, то не знаємо як вона вплине на потенційних споживачів, які обрати кольори й т.д.

Щоб зрозуміти це питання потрібно зрозуміти що таке кольорова психологія та як кожен колір може впливати на кожну людину окремо.

Кольорова психологія  – це дослідження того, як кольори впливають на поведінку, настрій або фізіологічні процеси людини. Психологи зазначають, що кольори безпосередньо впливають на вибір покупки, почуття та навіть спогади. Тому для того, щоб розробити упаковку для товару, виробники звертаються до маркетологів або дизайнерів за допомогою. Вони обирають кольори, які, на їхню думку, спонукають споживачів купувати їх продукцію та допомагають запам’ятай бренд.

Розберімо разом з чим асоціюється кожен колір та для кого вони притаманні.

Червоний колір

Червоний колір символізує енергію, активність, боротьбу, пристрасть, життя, вогонь, жара, гнів, агресію.

Дослідження стверджують, що червоний колір має активний, збудливий вплив на наш мозок. Він може як підвищувати працездатність, покращувати настрій, допомагає впоратися з труднощами, так і викликати збудження нервової системи, неспокій, хвилювання та навіть головний біль. Тому його краще не використовувати для людей, які схильні до агресії.

Червоний колір краще застосовувати у поєднанні з зеленим та блакитним, щоб зменшити його вплив на людину.

Зазвичай любителями цього кольору є екстраверти, лідери, які мають впевненість в собі та активну життєву позицію.

Жовтий колір

У психології Юнга жовтий колір – це символ інтуїції. Дослідження показали, що жовтий найчастіше асоціюють зі свободою, світлом, вираженням почуттів, енергійністю, відкритістю та самореалізацією.

Також жовтий колір – символ сонця, дня, свята. Це колір щастя та підняття настрою.

У деяких традиціях жовтий означає просвітлення та осяяння.

Якщо синій колір – це про депресію, то жовтий – допомагає з депресією, поганим настроєм, заниженою самооцінкою, творчим блоком.

Якщо вам не подобається жовтий колір, то це говорить про песимізм, зануреність у свій внутрішній світ, постійну зосередженість,

Цікавий факт: жовтий колір також асоціюється зі страхом, боягузтвом та хворобою.

Помаранчевий колір

Так, як помаранчевий колір знаходиться між червоним та жовтим, то у ньому поєднані властивості обох кольорів.

Цей єдиний колір, який немає холодних відтінків.

Він часто асоціюється з енергійністю, доброзичливістю, радістю, сонцем та вогнем.

Помаранчевий допомагає довіритись, відкритися, звільнитися від страхів, підвищити розумову активність та проникливість.

У дослідженнях виявили, що вплив оранжевого світла покращує настороженість та пізнання.

Помаранчевий обирають пристрасні мрійники, поети та люди з розвиненою інтуїцією.

Зелений колір

Так, як людське око найбільше сприймає саме зелених тонів, то й асоціюватись він може як з позитивним, так і негативним.

У більшості він асоціюється з зеленню, природою, лаймом, авокадо і т.д.

Зелений колір символізує багатство, безпеку, процвітання та удачею.

Має релаксовий, заспокійливий ефект та навіть може знімати стрес.

Найменш популярний відтінок зеленого — це жовтувато-зелений, брудний, який викликає зазвичай негативну реакцію. Він асоціюється з поганим самопочуттям та нудотою.

Ті, кому не подобається зелений колір, є не сильно товариські, непривітні, вони не люблять бути схожими на когось, як це робить більшість, не люблять вечірки, адже це не для них.

Синій колір

Колір, який символізує смуток, безпеку, прохолоду, довіру, розслабленість, умиротворення. Він викликає відчуття спокою, гармонії та навіть контролю. Зазвичай цей колір вибирають меланхоліки або люди зі слабкою енергетикою. В той самий час, коли його забагато у вашому житті – може викликати меланхолію і легку депресію. Якщо останнім часом вам подобається синій колір, то це свідчить про те, що можливо ви занадто багато працювали та вам потрібні розрядка та спокій. А негативне ставлення говорить про те, що людина ховати свої справжні мотиви та почуття.

Фіолетовий колір

Фіолетовий — це найскладніший та найзагадковіший серед усіх кольорів. Він є поєднанням пристрасного червоного та спокійного синього.  В залежності від того, який колір переважає у його складі, буде залежати настрій, який буде транслюватись. Тому не дивно, що фіолетовим кольором охоплені артисти, дизайнери, художники, тобто творчі люди.

Фіолетовий символізує мудрість, гідність, зарозумілість, транслює відчуття цінності та вартості.

Любителі фіолетового є щедрими по своїй натурі, спостережливими, дотепними, але при цьому їм властиві перепади настрою, марнославство та підвищена чутливість.

Тим, кому не подобається цей колір – відчувають, що їм потрібна щирість, чесність, відкритість та поряд справедливі люди, які їх не підведуть.

Рожевий колір

Рожевий колір зазвичай асоціюються з жіночністю, романтичністю, ніжністю та коханням.

Ніжно-рожевий символізує доброту, чуйність, яскраво-рожевий – грайливість, кокетливість та пристрасть.

Дослідження психолога Олександра Гаусса показали, що рожевий колір має заспокійливий ефект, тому часто його використовують у в’язницях для того, щоб зменшити жорстоку поведінку ув’язнених.

Люди, яким подобається рожевий, зазвичай поєднують в собі ніжність, романтичність та пристрасть. Також про любителів цього кольору можна сказати, що вони є непостійними, талановитими.

Білий колір

Колір, що об’єднує всі кольори, тому його сміло можна назвати універсальним. Зазвичай білий колір асоціюють зі спокоєм, умиротворенням, досконалістю, чистотою, холодом.

Поціновувачі білого кольору зазвичай характеризуються обережністю, ідеальним смаком, та критичністю.

Чорний колір

Багато хто вважає, що все почалось саме з чорного кольору.

Для тих, хто любить цей колір він уособлює благородство, бунтарство, вишуканість, престиж, напевно тому більшість людей обирають чорні автомобілі. Також про них можна сказати, що більшість володіють складним, але благородним характером, найбільше вони цінують інтелект, дотепність, особисту безпеку. Зазвичай цей колір обирають люди, які схильні до депресії або меланхолії.

Ті, хто не любить чорний, цей колір є асоціюють його з трауром, смертю, дорогою в нікуди. Можливо тому щасливі люди зазвичай обирають зовсім інший колір?

Для зовнішньої реклами краще обирати світлі кольори, але якщо ви хочете використати темний колір, то його краще поєднати з якимось світлим. А можна вибрати поєднання світлого, яскравого та темного кольорів.

Щоб не думати, не гадати який краще підібрати колір для своєї зовнішньої реклами – довірте це нам.

Ми допоможемо підібрати кольори так, щоб все виглядало гармонійно та втілимо ваші думки в реальність як найкраще.

Please follow and like us: