Чи вважаєте ви вікна свого магазину великим чистим аркушем паперу? Так, звісно! Адже ви можете замовити послугу брендування плівкою. Подивіться самі, магазин забрендований привабливим дизайном, привертає увагу клієнтів і працює на ваш прибуток.
Вікна магазину – ідеальний рекламоносій. По-перше, це ваше, а це означає, що вам не потрібно доплачувати за місце. Ніхто не обмежує тривалість вашої рекламної кампанії. Підготувати цікавий дизайн для вікна легко і недорого. Це одноразові витрати, які швидко окупляться. Реклама також буде служити місяцями або навіть роками.
Бажаєте замовити плівку на вікна в маркетинг-центр “ДАЛІ”? Почніть з цього!
1. Зв’яжіться з нами!
Якщо ви хочете підсилити своє рекламне повідомлення цікаво забрендованим магазином, скористайтеся формою на нашому сайті, зателефонуйте нам або надішліть електронний лист. Ми відповімо на кожен запит.
2. Скажіть нам, що вам потрібно
Інформація, яка знадобиться на початку, — це галузь, у якій ви працюєте, і визначення характеру кінцевого макету, наприклад, інформація, реклама, брендинг. Найважливіше, звичайно ж, місце розташування – де знаходиться приміщення, на ділянці якого ми будемо розміщувати рекламу. Основними даними є розміри вікна: висота та ширина, а також розташування, наприклад, перший чи другий поверх, можливо двері тощо.
3. Бачення дизайну
Перед оцінкою та підготовкою проекту наша команда з’явиться на місці, щоб уважно ознайомитися з місцем розташування ділянки. Ми звертаємо увагу на деталі, які інші можуть пропустити, наприклад, архітектурні деталі, незвичайні рішення або перешкоди. Навіть сусідство має значення. Якщо поруч є вже забиті вікна, ми створимо дизайн, який виділить ваше приміщення. Ця послуга в маркетинг-центр “ДАЛІ” є безкоштовною.




4. Проектуємо разом
Ми надамо вам цінову пропозицію на наступному кроці. Після узгодження умов можна приступати до найприємнішого – дизайну. Скільки будемо працювати? До кінця! Так поки проект повністю не виправдає ваші очікування.
Завдяки багаторічному досвіду ми працюємо швидко та якісно. На кожному етапі проектування ви отримаєте масштабну, максимально реалістичну візуалізацію. Ви можете бути впевнені, що те, що ми наклеїмо на вікна, не буде відрізнятися від дизайну.
5. Реалізація Вашого проекту та монтаж плівки на ділянці
Після узгодження дизайну виконуємо монтаж. Вкажіть зручний час, коли наші спеціалісти зможуть прибути. Принесуть готові друки та інструменти. Ми лише очікуємо, що ви надасте доступ до скла, наприклад, тимчасово перемістивши деякі меблі чи обладнання.
Ми поважаємо працю наших клієнтів, тому намагаємось бути якомога менш помітними. Під час брендування офіс або магазин функціонують нормально. За кілька годин ми усе зробимо. Ви можете насолоджуватися новим унікальним дизайном вікон.



Що помістити на вікнах?
Вміст, представлений у кінцевому результаті, залежить насамперед від галузі, у якій ви працюєте, і мети, яку ви хочете досягти. Розмістіть на ньому основну інформацію про компанію, години роботи, можливі контакти або перерахований обсяг послуг. Пам’ятайте, що більше не означає краще, і вікна не є офіційним оголошенням або каталогом продукції. Підходьте до вмісту помірковано, і ви отримаєте більше. Гарний графічний дизайн чи яскраве фото краще, ніж тисяча слів.
Якщо ваші вікна мають бути рекламним, виберіть динамічний, характерний дизайн. Нехай вони виражають емоції! Завдяки цьому розташування Вашого офісу, магазину чи об’єкта обслуговування запам’ятається перехожим, водіям або пасажирам проїжджаючих автобусів.
Вікна мають бути креативними! Маркетинг-центр “ДАЛІ” покаже вам, як здивувати ваших клієнтів
Не думайте про свої вікна як про статичний елемент, який більше не змінюватиметься. Навпаки! Використовуйте цю поверхню творчо. Здивуйте своїх клієнтів новим дизайном. Разом ми адаптуємо його до сезонної пропозиції, наприклад. Додатково приверне увагу різний дизайн з нагоди свят чи розпродажів. Також варто знайти місце на вікні для нових послуг або акцій.
Зміни на вікнах в магазині чи службовому приміщенні дають ефект свіжості. Вони змусять ваших клієнтів повірити, що ви змінюєтеся для них, постійно адаптуючи пропозицію до їхніх потреб і слідкуючи за тенденціями.