Топ 5 переваг зовнішньої реклами

Загальновідомо, що хороша реклама – запорука успішного бізнесу. Зараз існує безліч форм просування бренду. Попри розвиток цифрових технологій, зовнішня реклама залишається популярною. Це поняття охоплює різні види вивісок, плакатів, банерів і білбордів. Ми зустрічаємо їх всюди, особливо у великих містах і селах. Приваблива зовнішня реклама привертає увагу і дозволяє охопити широку аудиторію при відносно невеликих витратах. 

Що таке зовнішня реклама?

Зовнішня реклама також відома, як outdoor, є формою маркетингового повідомлення. Вона розміщується за межами місця проживання споживача і її кінцева мета – охопити широку аудиторію. Недаремно носії зовнішньої реклами розташовують у громадських місцях. Ефектні вивіски, плакати, банери та білборди можна зустріти в громадському транспорті, на зупинках, у торгових центрах, кінотеатрах, а також на вулицях, набережних та узбіччях доріг.

Хороша зовнішня реклама повинна характеризуватися розбірливою графікою та простим змістом, який буде зрозумілий людям і спонукатиме їх ознайомитися з пропозицією. Зовнішня реклама зазвичай дуже велика, понад 100 квадратних метрів. Враховуючи те, що вона призначена для зовнішньої експозиції, варто звернути увагу на спосіб виконання (використані матеріали, естетичне оздоблення). Тоді ми можемо бути впевнені, що реклама не постраждає від несприятливих погодних умов. Виробник зовнішньої реклами піклується про високу якість кінцевого продукту.

Переваги зовнішньої реклами

Широкий спектр впливу

Найбільшою перевагою зовнішньої реклами є її широкий діапазон впливу. У цьому випадку важливий вибір правильного місця розташування. Зовнішню рекламу розміщують у місцях з великою відвідуваністю. Носії – це великоформатні поверхні, які притягують погляди людей.

Зовнішня реклама – один із найпростіших способів охопити широке коло потенційних клієнтів. Чому? Послання справді адресоване кожній людині – незалежно від віку, статі, релігії чи інтересів. Пправильно розроблена реклама повинна ідеально вписуватися в архітектуру міст і сіл. 

Приваблива форма та чітке повідомлення

Зовнішня реклама пропонує необмежені можливості щодо вибору носіїв. Залежно від ваших уподобань, ми можемо підібрати рекламні банери, сітілайти, білборди, плакати, вивіски, брендування автомобілів. Цікавою ідеєю є обклеювання вітрин. Кожне з рішень має свої переваги. Важливо, щоб широкоформатна зовнішня реклама була зроблена зі смаком, іноді навіть з дрібкою гумору. Завдяки цьому вони заінтригують одержувача і спонукають його познайомитися з пропозицією ближче.

Окрім візуальних аспектів, важливе також чітке повідомлення. Зовнішня реклама не тільки привертає увагу, але й швидко й точно передає певний вміст та інформацію. Така акція означає, що привабливі гасла надовго залишаються в пам’яті реципієнтів, навіть менш сприйнятливих.

Постійний контакт з одержувачем

Реклама, розміщена в публічному просторі, гарантує постійний контакт з одержувачем. Рекламоносій повинен потрапляти в поле зору споживача. Погляд на постер зазвичай займає кілька секунд, але цього достатньо, щоб позитивний образ рекламованого бренду, товару чи послуги запам’ятався потенційному клієнту.

Якщо одержувач щодня йде одним і тим самим маршрутом (наприклад, на роботу), контакт повторюється

Крім того, різного роду банери, плакати або білборди часто з’являються в декількох місцях з близькими інтервалами. На відміну від реклами, яка транслюється по телебаченню чи в Інтернеті, її неможливо вимкнути або змінити канал. Згодом глядач починає помічати переваги компанії та цікавитися пропозицією.

Низькі витрати на виконання

Однією з головних переваг зовнішньої реклами є відносно низька вартість. Вибираючи популярні загальнодоступні матеріали, ми можемо недорого просувати ваш бренд, товари чи послуги.

Звичайно, потрібно враховувати й вартість оренди рекламного місця. Залежно від потреб, це може бути ділянка, стіна будівлі, стовп або паркан. Слід враховувати, що встановлення зовнішньої реклами – довгострокова інвестиція, яка окупиться за короткий час.

Висновки

Але, щоб зовнішня реклама давала результат, вона має бути креативною, виконана з якісних матеріалів і надійно змонтована. Якщо ці умови не будуть виконані, то замість переваг ви отримаєте зворотній ефект. Тому, для виготовлення якісної зовнішньої реклами краще звертатись у рекламну агенцію, яка має досвід, зробить все в комплексі й надасть гарантію. Маркетинг-центр «Далі» спеціалізується на зовнішній та інтер’єрній рекламі уже понад 15 років. Працюємо по всій Україні й робили вже вивіски для замовників з Польщі, Бельгії, Італії та ін.

Please follow and like us: