Чи варто інвестувати в зовнішню рекламу?

Зовнішня реклама – важлива частина вашої маркетингової стратегії. Вона підвищує впізнаваність бренду і може впливати на споживчі рішення одержувачів. У цій статті фахівці маркетинг-центру “ДАЛІ” доведуть, чому варто інвестувати в рекламу в публічному просторі та як це зробити з розумом.

Види зовнішньої реклами

Зовнішня реклама може мати багато різних форм — від вивісок, сітілайтів до білбордів та рекламних конструкцій. Вони є важливим елементом свідомого формування іміджу компанії. Фахівці маркетинг-центру “ДАЛІ” радять інвестувати в рекламу в громадських місцях, бо це однозначно принесе очікувані результати для замовників.

Вивіска, спотикач, плакат, білборд, банер… це та багато інших видів належать саме до зовнішньої реклами. Завдяки правильно розміщеній рекламі, ваш бренд може швидко стати впізнаваним. Зазвичай ми купуємо очима: ми пам’ятаємо рекламу того чи іншого продукту і саме тому вирішуємо купувати щось впізнаване – так працює наша підсвідомість. Тому, якщо ви хочете ефективно продати продукт чи послугу, варто вплинути на цю підсвідомість – наприклад, інвестуючи в рекламу в громадських місцях.

Переваги зовнішньої реклами

Зовнішня реклама має ряд переваг. Перш за все, це підвищує впізнаваність вашого бренду, а також впливає на підсвідомі споживчі рішення одержувачів. Однак пам’ятайте, що ефективність реклами залежить від її візуальної сторони. Тому зосередьтеся на кольорах, формах, асоціаціях, символах і помітних гаслах. Не забувайте, чим менше вмісту, тим краще.

Ще однією перевагою зовнішньої реклами є її широкий діапазон цін. Тобто може бути як і бюджетна реклама – банери, пости, так і дорога, якісна – вивіски, білборди, спотикачі, об’ємні літери, світлова реклама.

Розміщення реклами на білбордах

Найефективнішим методом зовнішньої реклами, безсумнівно, є білборд. Однак, щоб вона дійсно принесла очікувані результати, її потрібно добре продумати. Адже один хороший білборд може бути кращим, ніж безліч розкиданих по місту. Отже, що робити, щоб це було дійсно дієво?

Перш за все, зверніть увагу на розташування. Він повинен бути видимим для потенційних клієнтів чи споживачів, але не нав’язливим. Найкраще рішення –  це багатолюдні місця, де перехожі часто фотографуються. У такому місці можна розмістити рекламу, яка додатково спонукатиме вас до публікації фотографій у соціальних мережах. Однак не засипайте свою аудиторію логотипом бренду – нанесіть помітний, але не довгий слоган, наприклад, у вигляді хештегу. Завдяки цьому ваш бренд стане помітним, навіть якщо логотип на білборді крихітний. Крім того, його діапазон значно збільшиться, коли люди фотографуватимуться поруч та розміщуватимуть усе в своїх профілях.

Реклама в громадському транспорті

Цікавим рішенням для збільшення споживачів та ознайомлення їх з брендом чи послугою є реклама в громадському транспорті.

 Реклама в автобусах – це чудовий спосіб привернути увагу людей. Більшість мешканців міст та селищ віддають перевагу громадському транспорту. Під час поїздки з’являється більше шансів того, що якісна реклама з візуальними ефектами та помітними слоганами зацікавить пасажирів і запам’ятається. Вартість такої реклами невелика, але її ефективність може бути значно більшою. Крім того ви можете обирати, що для вас краще та прийнятніше: чи це монітори в салонах транспортних засобів, чи рекламні рамки, плакати або наліпки.

Please follow and like us: