В сучасному світі друк банерів є одним з найефективніших та найпопулярніших способів зовнішньої реклами, який дозволяє привернути увагу до вашого
Ви бажаєте привернути увагу до свого товару, бренду чи підприємства, ви хочете розповісти чим займаєтеся і чому варто до вас звертатися, ви шукаєте потенційних клієнтів, покупців та однодумців? Реалізувати це все ви можете за допомогою різних видів реклами.
Саме завдяки цьому рушію торгівлі швидко та якісно можна розповісти про що завгодно. Існує різна реклама. Серед неймовірної кількості напрямків одна з найдієвіших – це зовнішні та внутрішні рекламні конструкції.
Проте, перш ніж замовляти ту чи іншу конструкцію, потрібно знати яку обрати, аби вона позитивно повпливала на розкрутку саме вашого бренду чи послуги Щоб зорієнтуватися в цьому, перш за все потрібно розібратися, що собою представляють рекламні конструкції, зрозуміти їх плюси і мінуси. Не зайвим буде ознайомитися з компаніями, які виготовляють різноманітні конструкції , а також з переліком необхідних матеріалів.
– білборди, банери та широкоформатні рекламні полотна відносяться до об’ємної реклами, друкованої на спеціальному папері чи полотнах. Їх встановлюють по містах, при виїздах і в’їздах у населені пункти або на будинках;
– оформлення реклами на зупинках: допоки люди очікують на свій транспорт, то встигають переглянути усе, що знаходиться в полі їх зору, перечитати різні постери та оголошення;
– рекламні розгорнуті плакати непогано спрацьовують, коли висять вздовж проїжджої частини. Вони привертають увагу водіїв, поки ті стоять в корках та пасажирів транспортних засобів;
– сіті-лайти та лайтбокси чудово спрацьовують у темну пору доби. Вони, окрім того, що освічують вулицю, ще й привертають до себе увагу перехожих. Пройти повз них і не звернути увагу – важко;
– об’ємні логотипи, вивіски чи букви – це один із найефективніших видів реклами. Такі конструкції найкраще виглядають на багатоповерхових будівлях.
Рекламні конструкції створені для того, аби коротко, яскраво та доступно розповісти потенційним споживачам чи клієнтам про ту чи іншу послугу, про товар чи бренд. Така реклама привертає увагу кожного перехожого, а якщо вона зроблена якісно, то ще й спокушає та підштовхує людину зайти, поцікавитися та навіть щось придбати.
Сьогодні можна знайти, замовити та підібрати різні види реклами – все залежить від бюджету та мети, яку ви переслідуєте. Розміщувати її також можна як зовні, так і в приміщеннях.
Якщо основне завдання зовнішньої реклами залучити нових клієнтів, то внутрішня повинна підштовхнути тих самих клієнтів звернути увагу на певний товар, бренд чи послугу.
Разом з тим, навіть зовнішня реклама також може виконувати різні функції. Сітілайти, лайтбокси, піларси, стели та різноманітні щити. Така реклама, як правило, гарно освітлюється і привертає увагу.
Зовнішні конструкції, в свою чергу, можна розділити на ті, які встановлюють біля магазинів, офісів, підприємств або в самих приміщеннях та на рекламу у віддалених місцях.
Серед різноманітних рекламних конструкцій популярними стають сьогодні піларси. Їх встановлюють у приміщеннях з великою площею – в кінотеатрах, аеропортах, торгово-розважальних центрах. Це конструкції з IT-технологіями з трьома-чотирма рекламними полями, які освітлюються з середини та обертаються навколо своєї осі. Піларси використовують для реклами нових послуг та товарів. У маркетинг-центрі “Далі” можуть виготовити таку конструкцію за індивідуальним замовленням та дизайном.
Рекламні стели також користуються неабиякою популярністю. Їх облаштовують найчастіше на великих площах та вздовж доріг, неподалік від того місця, про яке йде мова. Це автозаправні станції, готелі, торгові заклади. Якщо ви зупинили свій вибір на цій конструкції, то менеджери “Далі” допоможуть з ескізом, моделлю та втіленням задуманого. Висота такої реклами коливається від 2 до 20 метрів.
Сіті-лайти – ще один вид реклами, який видно як вдень, так і вночі та при будь-якій погоді.
До зовнішньої реклами належить і динамічна, коли картинка на ній час від часу змінюється.
На багатоповерхівках та інших спорудах популярністю користується розміщення медіафасадів з підсвітками. Проте такі конструкції можуть бути встановлені лише згідно пожежних норм.
Помітні здалеку рекламні букви з освітленням. Реклама такого типу відносно не дорога, помітна і швидко окуплює себе. Їх використовують як ззовні, так і для інтер’єрної реклами.
До дієвої реклами належать і банери – вони привертають до себе увагу здалеку. Проте їх однозначно потрібно робити з якісних матеріалів, аби вони не вигорали на сонці та не мокли під час негоди.
Ціна будь-якої рекламної вивіски залежить від її виду. Якщо це банер – то вартуватиме він дешевше, ніж, припустим, світлова реклама. Не варто нехтувати і лайтбоксами чи невеличкими постерами. Як вивіску можна використовувати й об’ємні букви з підсвіткою. Будь-яка реклама, виготовлена знавцями своєї справи, приноситиме вигоду власнику і досить швидко самоокупиться.
Ціна може коливатися від трьохсот гривень і вище. Пропонуємо приблизний перелік матеріалів для виготовлення вивіски та орієнтовні ціни на них:
за 1см висоти
за 1см висоти
за 1 м .кв
за 1см висоти
80*60
за дм2
за м/п + трансформатор від 800грн
З якими ми працювали
Акрилайт – один із видів реклами для приміщень. Це так звана світлова вивіска, виготовлена із акрилового скла з підсвічуванням. Вона стане чудовим доповненням до інтер’єру, для іміджевої реклами чи навіть вказівника.
Встановлюють в приміщеннях і спеціально розроблені інтер’єрні пілони. Їх використовують як для реклами товару, так і як вказівники напрямків у великих будівлях. Пілони можна також підсвічувати.
Рекламний штендер або, як в народі кажуть – «спотикач». Це переносний рекламний щит, основне завдання якого – привернути увагу перехожих. Його встановлюють поруч магазинів та інших закладів. Вартує не дорого і міняти чи переклеювати картинку можна коли-завгодно без зайвих зусиль.
Маркетинг-центр «Далі» перший в Тернополі почав виготовляти текстильні світлові панелі. Дані конструкції відрізняються легкістю і простотою монтажу. Світлові текстильні системи можна встановлювати на стінах, підвішувати до стелі або використовувати як окремий дисплей. Малюнки та інша інформація на таких рекламних конструкціях наноситься як з одного боку, так і з обох. Світлові панелі розміщують в будинках, офісах та торгових центрах. Наші текстильні конструкції бувають різної товщини і розмірів. Все залежить від вашої потреби.
У маркетинг-центрі «Далі» менеджери порадять, дизайнери намалюють, а майстри виготовлять будь-яку конструкцію на ваш смак та побажання.
В сучасному світі друк банерів є одним з найефективніших та найпопулярніших способів зовнішньої реклами, який дозволяє привернути увагу до вашого
Банери — один із найпопулярніших способів зовнішньої реклами, що поєднує в собі доступність і високу ефективність. Їх можна побачити на
Вивіска для готелю – це не просто красива картинка. Це візитівка закладу, його обличчя, яке формує перше враження у потенційних
Вивіски з контражурним підсвічуванням стають все більш популярними серед власників бізнесу, які прагнуть виділитися на тлі конкурентів. Цей вид підсвічування