Що таке правильна вивіска?

20 Жов 2019

Є три речі, на які можна дивитися вічно: вогонь, вода і якісна зовнішня реклама. Крута вивіска притягує погляд, немов магнітом, і від її перегляду неможливо відірватися, чи не так ?
Відповідь на це питання очевидна, вона вже давно стала невід’ємною частиною компаній і магазинів. А що значить «правильна вивіска» і як вона допомагає збільшити продажі? Реклама повинна приносити прибуток і виправдовувати вкладені в неї гроші. Оригінальний дизайн зробить її такою, що запам’ятовується і яскравою. Якісні матеріали, використовувані при її виробництві, допоможуть їй служити максимально довго. Вивіска виконує ті ж функції, що й упаковка товару, і при її створенні використовуються ті ж принципи підбору кольору і форми, що і при розробці упаковки.

Перевірено, що кожен колір сприяє народженню певних асоціацій в підсвідомості людини, саме тому близько 30% вивісок виконані в червоному кольорі, саме він вважається самим помітним для людського ока, він стимулює людський мозок, викликає неусвідомлену активність, знижує контроль з боку свідомості, тому червоно-помаранчеві кольори переважають в оформленні великих продуктових магазинів. Так само він прекрасно поєднується з іміджем дозвільних установ, автосалонів, нічних клубів. Але це і колір небезпеки й тривоги, тому він абсолютно не підходить для аптек, пошти, ресторанів …

Вивіска використовується не тільки вдень, але і в темний час доби, тому так важлива її підсвічування. Світловий короб і світлові літери є розв’язання цієї проблеми. Прорив в напівпровідникових технологіях, який стався в другій половині двадцятого століття, забезпечив завоювання світлодіодами ринку світлової реклами. Світлодіоди — це найбільш енергоефективне світлотехнічне рішення. Ще один прийом для залучення уваги — виділення якого-небудь одного елемента серед інших, це може бути зображення, який-небудь персонаж або об’ємний елемент.

За даними Міжнародної асоціації сайнмейкерів – 49% покупців, що прийшли в магазин, звертають увагу на привабливу вивіску. При цьому 17% з них взагалі в цей день не планували шопінг. Згідно з численними дослідженнями навіть найпростіша фасадна вивіска підвищує обсяг продажів на 15%. Збільшення продажів у 21 торговій точці, де відбулися зміни в вивісках на фасаді будівель, коливалося від 3 до 24%. Вивіска — це вікно у світ товарів та послуг, від того наскільки грамотно і професійно вона виконана залежить успіх і процвітання її власників.

Вважається, що «Реклама — двигун торгівлі. Згідно зі статистикою саме вивіска до вас приводить 35% клієнтів.

Ми зробимо так, щоб ваша візуальна реклама привертала увагу потенційних покупців. Наша компанія пропонує вам максимально сучасні варіанти оформлення рекламних вивісок та оригінальний дизайн зовнішньої реклами, ми займаємось всіма видами реклами зокрема це виготовлення вивісок, вивіски для магазинів, виготовлення банерів ціна на наші послуги доступна.

Маркетинг-центр «ДАЛІ» це перша та єдина в Тернополі рекламна агенція повного циклу, яка надає найширший перелік послуг з виготовлення та встановлення вивісок, лайтбоксів, рекламно-інформаційних стендів, вказівників, комплексного брендування торгових залів та площ.

Маркетинг-центр «ДАЛІ» це перша та єдина в Тернополі рекламна агенція повного циклу, яка надає найширший перелік послуг з виготовлення та встановлення.

Маркетинг — центр «ДАЛІ» перший в Тернополі, хто скористався технологією «SMART – розумний світлодіод».

SMART – це конструкція, робота якої базується на керуванні джерелом світла, а саме яскравістю, кольором та інтенсивністю. На динамічну вивіску звертає увагу 86% аудиторії. Світлодинамічна вивіска в основному використовується як рекламоносій, а також за допомогою неї привертають увагу до головної реклами. SMART дає змогу самостійно керувати зображенням, його динамікою та кольором. Світлові вивіски – найбільш ефективний вид реклами у Тернополі.

Наші переваги:

• Власне виробництво;
• Гарантія на всі види вивісок;
• Власний дизайнерсько-конструкторський відділ;
• Ретельний підбір матеріалів;
• Ми несемо повну відповідальність за якість виготовленої продукції;
• Можливість виконання робіт по всій території України.

Те на що варто звертати увагу при виробництві динамічної реклами:
Художня композиція. Для того щоб реклама могла привернути увагу випадкової людини, її розробнику потрібно мати відчуття стилю і максимум фантазії.

Please follow and like us:

Поділитись