Сучасний бізнес у місті Львів не може обійтися без яскравої та впізнаваної реклами. Одним із найефективніших способів привернути увагу до
Сьогодні без реклами не обходиться жодна подія, адже, щоб люди дізналися про вашу фірму, продукт чи бренд, про нього потрібно розповідати, показувати та розповсюджувати. Це можна робити лише за допомогою реклами, а її на бізнес-ринку вистачає. Головне визначитися, чого ви очікуєте від цього маркетингового ходу.
Сьогодні ми поговоримо про один із видів внутрішньої реклами – про інтер’єрну.
Досить часто підприємці інтер’єрну рекламу відсовують на дальній план, віддаючи перевагу лише зовнішній маркетинговій комунікації, а це помилка. Інтер’єрна реклама, встановлена у правильному місці та правильно оформлена може принести більше користі, ніж зовнішні конструкції.
Інтер’єрну рекламу маркетологи пропонують встановлювати всюди, адже вона може суттєво збільшити продажі того чи іншого товару, залучає чимало потенційних клієнтів або робить ваш бренд чи фірму відомою.
Найчастіше таку рекламу можна побачити в великих торгово-розважальних центрах, але популярна вона й в маленьких магазинах. Встановлюють інтер’єрні вивіски в кінотеатрах, клубах, музеях, готелях, клініках, на ресепшенах і навіть у туалетах. Головне, аби дана конструкція була розроблена менеджерами та виготовлена професійними майстрами. Важливо, аби внутрішня реклама бездоганно вписувалася в дизайн приміщення та приносила не лише прибутки, а й естетичне задоволення.
Об’ємні надписи, світлові вивіски, таблиці, лайтбокси, штендери, банери – використовуючи хоча б щось одне при оформленні внутрішньої інтер’єрної реклами, ви швидко зробите свій продукт, фірму чи бренд впізнаваними та відомими. Популярними стають і аудіо та відео реклами. Звук привертає увагу і потенційний клієнт підсвідомо, сам того не розуміючи, шукає ваш продукт.
Порадити, яку саме рекламу вам варто замовляти та встановлювати у вашому офісі, магазині чи іншому приміщенні, можуть дизайнери маркетинг-центру “Далі”. Адже лише при фаховому підході до справи, реклама буде дійсно дієвою і прикрашатиме інтер’єр.
Не варто шукати фірми, які майже за безцінь пропонують виготовити вам будь-яку конструкцію. Пам’ятайте, не все, що дешеве – якісне.
Будь-яка реклама має бути якісна. І лише за цієї умови вона стане корисною та ефективною для свого власника. Лише ліцензовані та офіційні фірми, такі як компанія “Далі”, надають такі послуги, виготовляють якісний продукт на замовлення і переймаються тим, з чого та як зроблена будь-яка рекламна конструкція. Якісні матеріали, професійні руки й правильний монтаж – гарантія безпеки, тривалої експлуатації та бездоганного вигляду.
Інтер’єрна реклама має привертати увагу, гармоніювати з приміщенням чи будівлею, вона має запам’ятовуватися, викликати позитивні емоції у клієнта, але разом з тим не повинна бути надоїдливою.
Пам’ятайте, інтер’єрна реклама має шанс на життя і вона є одним із перспективних методів популяризації ваших брендів.
Вартість вивіски – саме це питання найчастіше цікавить наших клієнтів. Сказати конкретну суму одразу просто нереально, адже усе має свою ціну – якість матеріалів, розмір конструкції і її тип, вид підсвітки, а також інші елементи, які використовують при виготовленні вивісок. Ми допоможемо вам визначитися із замовленням та лише після цього прорахуємо його вартість. Ціна може коливатися від трьохсот гривень і вище. Пропонуємо приблизний перелік матеріалів для виготовлення вивіски та орієнтовні ціни на них:
за 1см висоти
за 1см висоти
за 1 м .кв
за 1см висоти
80*60
за дм2
за м/п + трансформатор від 800грн
З якими ми працювали
Сучасний бізнес у місті Львів не може обійтися без яскравої та впізнаваної реклами. Одним із найефективніших способів привернути увагу до
В сучасному світі друк банерів є одним з найефективніших та найпопулярніших способів зовнішньої реклами, який дозволяє привернути увагу до вашого
Банери — один із найпопулярніших способів зовнішньої реклами, що поєднує в собі доступність і високу ефективність. Їх можна побачити на
Вивіска для готелю – це не просто красива картинка. Це візитівка закладу, його обличчя, яке формує перше враження у потенційних