+38 (067) 350 96 54

+38 068 510 61 55

Брендування автомобіля – ефективний вид реклами

Реклама в громадських місцях зараз є дуже ефективною. Білборди зазвичай розміщують на стінах будівель або спеціальних споруд. Щоб трохи виділитися на тлі конкурентів, варто розглянути інші способи просування свого бренду. Один з них – дизайн автомобіля. Безсумнівно, ця форма реклами має необмежене охоплення – вона дозволяє охопити широку аудиторію. Отже, як працює брендування автомобіля? Який матеріал вибрати? На ці та багато інших питань ми відповімо у цій статті!

Реклама на автомобілі – як це зробити правильно?

Сідаючи в службовий автомобіль, ми неодмінно проїдемо сотні кілометрів, тому важливо подбати про те, щоб реклама привернула увагу потенційних клієнтів. Проект не обов’язково повинен бути на поверхні всього автомобіля. У деяких випадках все, що вам потрібно, це цікавий, ефектний логотип на видному місці. Все залежить від наших очікувань і від цільової групи, яку ми хочемо охопити. Якщо наша головна мета – підвищити впізнаваність бренду – ми повинні нанести його назву на автомобіль. Однак, коли ми хочемо представити нашу пропозицію варто задуматись про креативне графічне оформлення.

При написанні рекламного тексту постараємося включити лише найважливішу інформацію. Найчастіше це назва бренду та контактні дані. Оголошення має містити назву веб-сайту або адресу компанії. Велике значення мають розміщення тексту та відповідні кольори проекту. Реклама має бути прозорою, естетичною та розбірливою. Дуже важливо, в яких частинах транспортного засобу вона буде розміщена. Пам’ятайте, що перш за все це повинно бути видиме місце. Інакше ваша реклама може бути неефективною. Варто докласти максимум зусиль, щоб дизайн був максимально якісним. Тому найкраще довірити це завдання маркетинг-центр “ДАЛІ”.

Як працює брендування плівкою?

Брендування плівкою – це не тільки зміна вигляду автомобіля, але й чудовий рекламний засіб. Безсумнівно, ця діяльність вимагає належної точності, акуратності та досвіду. При брендуванні автомобіля легко зробити помилки, що може негативно позначитися на кінцевому візуальному ефекті. Отже, як покроково працює брендування автомобіля плівкою? 

Перш за все, необхідно підготувати грунт, яким в цьому випадку є кузов транспортного засобу. На лакофарбовому покритті не повинно бути вм’ятин або подряпин. Дуже часто доводиться розбирати виступаючі елементи, наприклад, ручку або антену. Якщо автомобіль правильно підготовлений, то можна приступати до наклеювання плівки.

Незамінним інструментом для брендування автомобіля є теплова гармата. Цей пристрій допоможе нам розігріти плівку, що, безсумнівно, полегшить її наклеювання на кузов автомобіля. Нагріту плівку можна розтягувати й формувати будь-яким способом, створюючи таким чином дизайн мрії.

Для того щоб точно забрендувати автомобіль, плівку спочатку слід обрізати. Це, безсумнівно, покращить весь процес приклеювання. Звичайно, ви повинні пам’ятати про збереження поля. Завдяки цьому наклейка буде ідеально прилягати до боків. Після розрізання плівки її слід знову нагріти – бажано до температури 100 градусів Цельсія. Це активує клей під плівкою. Зачекайте 24 години після брендування автомобіля. Важливо, щоб автомобіль весь час знаходився в приміщенні, де проводилася обробка. Після закінчення цього часу автомобіль готовий до експлуатації.

Чому варто брендувати автомобіль плівкою?

  • Рекламна плівка дозволяє змінити зовнішній вигляд транспортного засобу.
  • Реклама на автомобілі дозволяє охопити нових клієнтів не тільки в нашому місті, а й за його межами.
  • Брендування автомобіля плівкою – це разові витрати й постійна розкрутка нашої компанії.
  • Ефективна реклама автомобіля сприяє підвищенню впізнаваності бренду і, безсумнівно, запам’ятається багатьом одержувачам.
  • Захисна плівка повністю безпечна для лакофарбового покриття, а також додатково захищає кузов автомобіля від пошкоджень.
  • Плівка зберігає свої властивості до 10 років. Вона не линяє, стійка до несприятливих погодних умов і механічних пошкоджень.

Висновки

Використання автомобіля як засобу зовнішньої реклами стало дуже популярним останнім часом. Не дивно – адже транспортний засіб може доїхати практично до будь-якого куточка світу, створюючи таким чином ефективне просування нашого бренду. Правильна підготовка проекту надзвичайно важлива. Пам’ятайте, що проект повинен містити лише найважливішу інформацію про компанію. Реклама має бути прозорою та розбірливою для кожного клієнта. Крім того, важливо також правильно вибрати плівку. Від цього залежить зовнішній вигляд нашого автомобіля.

Please follow and like us: