+38 (067) 350 96 54

+38 068 510 61 55

Форми, види та носії зовнішньої реклами

Реклама є невіддільною частиною рекламної діяльності. Не можна заперечувати, що сьогодні існує багато способів ефективної реклами брендів, продуктів чи послуг. З усім тим, одним з найефективніших рішень все ще залишається зовнішня реклама. Привертають увагу барвисті банери, постери чи білборди неодмінно спонукатимуть перехожих ознайомитися з пропозицією, а отже – придбати представлений товар.

Щобільше, зовнішня реклама дає ряд переваг, які впливають на функціонування компанії. У цій статті ви дізнаєтеся, які є форми, види та носії зовнішньої реклами, і чому в них варто інвестувати !

Що таке зовнішня реклама?

Перш ніж перейти до опису різноманітних форм і видів зовнішньої реклами, варто з’ясувати, що насправді означає це поняття. Як видно з назви зовнішня реклама розміщується назовні. Основне завдання цього виду просування – охопити якомога широку групу одержувачів, які можуть стати потенційними клієнтами.

Всі види рекламних плакатів зазвичай розміщують у громадських місцях – на будівлях, вулицях, набережних та в громадському транспорті. У такій ситуації велика ймовірність того, що рекламу помітять активні споживачі, тобто ті, хто не тільки проявляє інтерес до бренду чи послуги, але й ділиться своїми знаннями з іншими. Можна з упевненістю сказати, що зовнішня реклама стала незмінним елементом ландшафту не лише міст, а й невеликих сіл. Завдяки цьому одержувачі можуть помітити це під час виконання повсякденних обов’язків, наприклад, поїздки на роботу чи в магазин. Зовнішня реклама настільки привертає увагу перехожих, що через короткий час вони здатні впізнати розкручений бренд або послугу.

Види зовнішньої реклами

Широкоформатна банерна реклама

Найпопулярнішим видом зовнішньої реклами, безсумнівно, є широкоформатна реклама. Через дуже великі розміри (понад 10 кВ м) її найчастіше розміщують на стінах будівель, риштуваннях або інших громадських об’єктах з великою поверхнею. Широкоформатну рекламу можна зробити тільки з банерної сітки або вінілу. У зв’язку з постійним впливом назовні, варто зупинитися на якісних, міцних матеріалах. Завдяки цьому ми можемо бути впевнені, що постер не пошкодиться від зміни погодних умов. 

Також варто звернути увагу на найдрібніші деталі, адже вони роблять рекламу привабливою. Перш за все дизайн – він повинен бути розбірливим і привертати увагу багатством кольорів. Широкоформатну рекламу найчастіше розміщують у центральних точках міста, тобто в торгових центрах або на вулицях з інтенсивним рухом. Це, безумовно, ефективний спосіб просування вашого бренду.

Білборд

Білборд – це щит великих розмірів, що використовується переважно у зовнішній рекламі. Існує кілька видів рекламних щитів. Найпопулярнішими є настінні постери (прикріплені до фасаду), плаваючі плакати та постери, які постійно закріплені в землі. Пересувні рекламні щити можна легко перемістити в інше місце.  Білборди найчастіше розміщують у громадських місцях з високою прохідністю. Їх також можна вдало розташувати на вулицях.

Варто додати, що в більшості випадків білборди підсвічуються, що забезпечує видимість у будь-який час дня і ночі. Вміст оголошення зазвичай друкується на папері. Він стійкий до пошкоджень і несприятливих погодних умов. Цей папір в основному використовується для короткострокових рекламних кампаній. Щобільше, його дуже легко збирати та розбирати, що, безсумнівно, є великою зручністю.

Носій зовнішньої реклами – сітілайт

Сітілайт – сучасний засіб зовнішньої реклами. Ми можемо з успіхом віднести його до елементів малої архітектури. Зараз такий вид реклами можна зустріти практично скрізь – на вокзалах, зупинках, станціях метро, ​​вулицях, набережних та багатьох інших місцях. Щобільше, сітілайт-рекламу можна вмонтувати в стіну будівель. Рекламне панно зазвичай має розміри 120 × 180 см. Плакат розміщується всередині, при цьому на ньому загартоване скло або оргскло. Після настання темряви його підсвічують, що дає незвичайний ефект.

Рекламний засіб сітілайт доповнює телевізійну рекламу. Не можна заперечити, що сітілайт-реклама дуже позитивно впливає на імідж бренду. Цікава форма зовнішньої реклами, безумовно, привертає увагу, а водночас спонукає перехожих перевірити пропозицію. Однак варто пам’ятати, що їх потрібно поставити в потрібне місце. Наприклад, якщо ви хочете охопити автомобілістів, рекомендуємо розмістити на парковці сітілайтові оголошення. Але якщо ми хочемо розкрутити ресторан чи паб, неподалік набережної, де щодня проходять сотні тисяч перехожих, добре розмістити рекламний носій.

Мобільна реклама

Мобільна реклама, безсумнівно, є ефективним засобом зовнішньої реклами. Не можна заперечити, що він набуває все більшої популярності серед підприємців. Як можна зробити висновок, цей вид реклами розміщується на транспортних засобах – легкових автомобілях, вантажівках, автобусах, а також на причепах. Безсумнівно, це дає змогу охопити широку аудиторію по всій країні. Залежно від потреб ми можемо зосередитися на просуванні бренду в певній сфері.

Завдяки великому розміру реклами потенційні споживачі не повинні мати труднощів з читанням рекламного плаката. Варто подбати про те, щоб зміст реклами був у полі зору одержувачів. Завдяки цьому ми будемо впевнені, що рекламний носій буде помічений, і водночас викличе інтерес в одержувачів. Мобільний показ бренду, продукту чи послуги сприяє створенню позитивного іміджу бренду. Це різновид реклами, яка сама слідує за клієнтом.

Чому варто інвестувати у зовнішню рекламу?

Зовнішня реклама є однією з найстаріших і водночас найефективніших форм просування бренду, товару чи послуги. Зараз майже скрізь ми можемо побачити вражаючі плакати та білборди. Безумовно, багато хто задається питанням, чому варто інвестувати в зовнішню рекламу? Безсумнівно, це рішення має масу переваг. Зовнішня реклама розміщується в публічному просторі, що дозволяє в будь-який момент охопити широку аудиторію. Рекламний постер не перевантажує, він не нав’язує потенційним клієнтам будь-які рішення, а лише м’яко привертає увагу.

Зовнішня реклама зазвичай є великою, що робить її видимою як зблизька, так і здали. Щодня споживачі долають певну відстань від дому до роботи й навпаки. Їх зір звичайно зупиняється на навколишніх білбордах і банерах, що робить компанію незабутньою. Варто пам’ятати, що не всі встигають протягом дня дивитися телевізор чи Інтернет, де підприємці рекламують свій бренд чи послуги. У цьому випадку зовнішня реклама – відмінний варіант. Щобільше, зовнішня реклама дозволяє охопити не тільки місцевих, а й «іноземних» клієнтів. Ключову роль відіграє розміщення зовнішньої реклами в місцях з високою прохідністю. 

Please follow and like us: