Історія розвитку ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

Виникнення та розвиток  ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ  бере початок ще з античного періоду, коли тисячі років тому єгиптяни використовували високі кам’яні обеліски для «публікування» законів і договорів. Люди потребували інформації, і вже у 1450 р. — Йоганн Гуттенберг винайшов друкарський станок, що стало початком тиражуванням рекламних листівок та оголошень.

На сьогодні цивілізований світ активно бореться з засиллям рекламних конструкцій, які в посередньому середовищі часто беруть на себе роль просторової домінанти, зазвичай нівелюючи принципи побудови архітектурного середовища, ансамблів вулиць, площ чи транспортних розв’язок. Зовнішня реклама — складова середовища, яку неможливо не помітити.

Сьогодні поняття «реклама» має декілька визначень, найпоширенішими є:

  • вид маркетингової комунікації, поширення заздалегідь оплаченої інформації, щоб привернути до товару (послуги, компанії чи організації) або потенційних споживачів комерційних або інформаційних продуктів;
  •  інформація, що розповсюджується різними способами із застосуванням різних засобів, адресована широкому колу осіб та для залучення уваги до об’єкту рекламування.

Реклама підтримує інтерес до продукту і забезпечує його просування на ринку

У 1835 р. — американець Джаред Бел масово використовує великі плакати для «розкрутки» свого цирку. Це фактично було винайденням білборда.

Винайдення Томасом Едісоном в 1879 році вплинуло на еволюцію реклами створивши електричну  лампочку. Плакати отримали підсвічування в темний період доби. Нові завдання реклами дали поштовх розвитку нових засобів, таких як кіно, радіо, телебачення.

Бурхливий розвиток в XX в. радіо і телебачення стало новим кроком в рекламній справі. Найбільш помітні успіхи в розвитку реклами відбувалися в США. Найбільш масові газети, найбільші радіостанції й відомі телеканали з’являються саме там. Монополії, впливаючи на споживачів, витрачають все більші кошти на рекламу, вкладаючи їх в економічну базу для розвитку самих засобів масових комунікацій. Можна вважати, що розвиток сучасної української реклами розпочався ще в 1991 р., проте на відміну від зарубіжних країн він формувався хвилеподібно – то дуже швидко й динамічно, то дуже повільно. Це, своєю чергою, призводило до гальмування рекламного ринку України на фоні інших країн.

У зв’язку з появою іноземних товарів на вітчизняному ринку рекламний ринок протягом останнього десятиліття почав швидко набирати обертів. Загалом після 2000 р. український ринок реклами зростав найшвидшими темпами в Європі.

Подорожуючи еволюцією ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ ми прийшли до встановлення перших цифрових рекламних щитів у 2005 році.

Зовнішня реклама – це реклама, яка спрямована на охоплення великого кола споживачів реклами: вивіски, борди, реклама на транспорті й т.д.

Пізніше з’явилося розмежування таких понять як «вивіска» та «реклама». Це одна з головних новацій 2008 р. Вивіски чи таблички не вважаються рекламою за умови, якщо на них розміщена наступна інформація:

  • зареєстроване найменування особи;
  • знаки для товарів і послуг, які належать певній особі;
  •  вид діяльності особи (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування);
  • час роботи.

Аби вивіски й таблички не визнавалися зовнішньою рекламою, вони повинні бути розташовані тільки на:

  • внутрішній поверхні власного чи наданого особі у користування приміщення;
  • зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху;
  • поверху, де знаходиться власне чи надане особі у користування приміщення;
  • біля входу в таке приміщення.

Бурхливий розвиток індустрії зовнішньої реклами в Києві дозволив вже через декілька років після “нового народження” цієї галузі реклами явити світу найбільший зразок зовнішньої реклами, занесеного в “Книгу рекордів Гіннесу” (Unilever, “Organics”).

Отже, зовнішня реклама для рекламодавця в першу чергу — це канал комунікацій зі своїм кінцевим споживачем, за допомогою розміщення рекламного зображення на різних конструкціях і будинках. І швидше за все, емоційне враження людей, що проходять мимо, залежить від якісно виготовленої вивіски та її дизайну. Але найголовніше, зовнішня реклама для споживача — це джерело інформації про різні послуги, а також це зручна система навігації у великому місті.

Кожна успішна фірма потребує вивіску і також різні види її конструкції!

Маркетинг – центр «ДАЛІ»  надає повний спектр послуг з маркетингу, реклами та PR. Створюємо вивіски та реалізуємо проекти будь-якої складності. Розробка дизайну, виготовлення і монтаж, це наш профіль наш слоган #з_нами_ДАЛІ.

Ми робимо тільки якісну та ефективну рекламу, детальніше на сайті https://vyviska.com.ua/.

Please follow and like us: